Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кендзьор П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Кендзьор П. І. 
Здійснення системного підходу у реалізації полікультурного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 216-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_45
Зазначено, що полікультурне виховання учнів у загальноосвітньому навчальному закладі має здійснюватися у різних контекстах, особливо на рівні початкової та середньої освіти, інтегруватися у різні види навчально-вихованої діяльності. Системний підхід до полікультурного виховання, у межах якого учні опановують навичи соціально прийнятної поведінки, громадянської відповідальності та соціального партнерства, має реалізовуватися на всіх рівнях навчально-виховного процесу, а саме: навчальні курси, інтеграція елементів полікультурного змісту в існуючі предмети, наявність демократичного шкільного клімату, відповідно організована позакласна робота, участь вихованців у діяльності місцевих етнічних спільнот і культурних товариств тощо.Отмечено, что мультикультурное воспитание учеников в общеобразовательном учебном заведении должно происходить в разных контекстах, особенно на уровне начального и среднего образования, интегрироваться в разные виды учебно-воспитательной деятельности. Отмечено, что систематический подход к мультикультурному воспитанию, в рамках которого ученики приобретают навыки социально приемлемого поведения, гражданской ответственности и социального партнерства, должен реализовываться на всех уровнях учебно-воспитательного процесса, а именно: учебные курсы, интеграция элементов мультикультурного содержания в существующие предметы, наличие демократического школьного климата; соответственно организованная внеклассная работа, участие воспитанников в деятельности местных этнических сообществ и культурных обществ и т.п.Multicultural education of students in a secondary school should be realized in various contexts, especially at the level of primary and middle school; it should be integrated into different types of educational activity. Systematic approach to multicultural education, in the framework of which students acquire the skills of socially acceptable behavior, civic responsibility and social partnership, should be realized at all levels of the educational process, and namely: educational courses; integration of multicultural content elements into existing subjects; availability of democratic school climate; properly organized out-of-school work; participation of school students in the activities of local ethnical communities and cultural societies, etc.
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.416 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кендзьор П. І. 
Переосмислення сутності поняття "культура" у системі полікультурного виховання особистості [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(1). - С. 309-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 98.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кендзьор П. І. 
Компетентністне спрямування полікультурного виховання особистості в навчальному процесі загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 421-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.31 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кендзьор П. І. 
Реалізація інтеркультурного виміру в позакласній виховній роботі загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 482-488. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_71
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.131 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кендзьор П. І. 
Толерантність як ціннісна складова полікультурної компетентності особистості школяра [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 306-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18(1)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.005 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кендзьор П. І. 
Становлення громадянської ідентичності особистості як стрижень полікультурного виховання [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 147.044 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кендзьор П. І. 
Інноваційні підходи до реалізації полікультурного виміру історичної освіти [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_14_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.906 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кендзьор П. 
Полікультурне виховання української молоді у світлі сучасних цивілізаційних викликів [Електронний ресурс] / П. Кендзьор // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_15
Зроблено спробу на основі аналізу сучасних тенденцій розвитку світової спільноти актуалізувати проблему полікультурного виховання в українському освітньо-виховному просторі. Засвідчено, що в сучасній українській педагогіці певна увага приділяється вивченню методологічних, теоретичних і практичних аспектів формування полікультурної особистості. Відзначено дуалістичну тенденцію глобалізації економіки, інформаційних і комунікативних технологій з одночасною локалізацією культури, обмеженням на регіональному рівні, що може призвести до загострення певних негативних процесів. Акцентовано увагу на необхідності існування гнучкого механізму впровадження інтеркультурного підходу у зміст та методику навчання, систему післядипломної освіти педагогічних кадрів, створення якісних методичних розробок, рекомендацій для вчителів щодо особливостей роботи з дітьми за умов глобалізації, євроінтеграції та підготовки молоді до життя у полікультурному соціумі.Сделана попытка на основе анализа современных тенденций развития мирового сообщества актуализировать проблему поликультурного воспитания в украинском образовательно-воспитательном пространстве. Засвидетельствовано, что в современной украинской педагогике определенное внимание уделяется изучению методологических, теоретических и практических аспектов формирования поликультурной личности. Отмечена дуалистическая тенденция глобализации экономики, информационных и коммуникативных технологий одновременно с локализацией культуры, ограничением на региональном уровне, что может привести к обострению определенных негативных процессов. Акцентировано внимание на необходимости существования гибкого механизма внедрения интеркультурного подхода в содержание и методику обучения, систему последипломного образования педагогических кадров, создание качественных методических разработок, рекомендаций для учителей об особенностях работы с детьми в условиях глобализации, евроинтеграции и подготовки молодежи к жизни в поликультурном социуме.Rapid paces of development global and information society have put forward the problem of intercultural interaction of various nation and religions representatives as guarantee of further sustainable development of human civilization.Thus the need of modern pedagogical science and practice is the actualization of the problem of multicultural education in Ukrainian educational system.
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.429 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Кендзьор П. 
Особливості організації міжкультурної взаємодії учнів у процесі полікультурного виховання [Електронний ресурс] / П. Кендзьор // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_18
Зазначено, що умови організації завдань міжкультурної взаємодії учнів у процесі полікультурного виховання - відповідність виховної роботи соціокультурним особливостям виховного середовища; створення умов для набуття особистістю полікультурних здатностей через різноманітні форми діяльності; формування мотивації позитивної соціальної комунікації і дії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.204 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кендзьор П. 
Проблема сприйняття Іншого у полікультурному вихованні молодших школярів [Електронний ресурс] / П. Кендзьор // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_9
Розкрито зміст проблеми моніторингу полікультурного виховання у загальноосвітньому закладі – як природи соціокультурного середовища, так і характеру міжкультурних взаємин у шкільному колективі, впливу на цей процес різноманітних виховних чинників. Висвітлено результати аналізу ставлення молодших школярів до полікультурної багатоманітності; визначено найбільш суттєві проблеми у їхньому сприйнятті Інакшості.Раскрыто содержание проблемы мониторинга поликультурного воспитания в общеобразовательном учреждении - как природы социокультурной среды, так и характера межкультурных отношений в школьном коллективе, влияния на этот процесс различных воспитательных факторов. Представлены результаты анализа отношения младших школьников к поликультурной многообразия; определены наиболее существенные проблемы в их восприятии инаковости.The content of the monitoring problems of multicultural education in comprehensive schools - as nature sociocultural environments, and nature of intercultural relationships in school, influence on this process various educational factors. The results of the analysis of the attitude of the younger students to multicultural diversity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.672 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Кендзьор П. І. 
Основні засади організації полікультурного виховання в педагогічній системі школи [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 1. - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_1_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 704.922 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кендзьор П. І. 
Моделювання системи полікультурного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 418-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_101
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кендзьор П. І. 
Перспективи розвитку полікультурного виховання в україні у європейському вимірі [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 221-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2016_20(1)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 697.041 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кендзьор П. І. 
Європейська стратегія полікультурного виховання особистості [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2011_97_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.095 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Кендзьор П. 
Вікова специфіка реалізації полікультурного виховання у виховній системі школи [Електронний ресурс] / П. Кендзьор // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 2. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.959 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кендзьор П. І. 
Переосмислення поняття патріотизму у контексті перспективи розвитку полікультурного виховання в Україні [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Кендзьор П. І. 
Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.374 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Кендзьор П. І. 
Реалізація громадянознавчого підходу в системі полікультурного виховання [Електронний ресурс] / П. І. Кендзьор // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1.47. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2014_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського